Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

Uj kulso! :-P

2008.09.04. 13:16 - chavala

Tegnap voltam fodrasznal. Mar nagyon rafert a hajamra, mert ettol a szarazsagtol, meg a tengerviztol elegge tonkre ment. Itt a faluban van egy nagyon modern kis kozmetika, csinalnak ott mindent: mukorom, pedikur, gyantazas es hajvagas. Szoval multheten bejelentkeztem tegnapra. Ugy izgultam, hogy milyen lesz. Tok jo, mert most vegre olyan frizuram lett, amilyenre mindig is vagytam. Igazi SPANYOL LANY lettem, spanyol frizuraval.:) Ilyen retegesre vagta, ugyhogy most jobban be tud gondorodni...nagyon tetszik! Es 20 perc alatt megcsinalta, a vegen tett ra egy kis habot es kesz is volt. Nem is szaritottak meg, meg semmi...csak kifizettem es mehettem is "haza". Mire beertem a hazba mar szinte meg is szaradt a hajam..kb. 8 perc seta alatt. Es nem is volt draga, mert 7,50 euro volt (mai arfolyamon 1792 forint). Otthon ugyanezt 3000-ert csinaljak meg. Szoval nagyon elegedett vagyok! Es ma az uj ruhaimat vettem fel, ugyhogy teljes stilusvaltas.:) Imadom Spanyolorszagot!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr70648089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.09.04. 19:18:27

Ohh én is pont ma vágta le a fru-frum :) Még a végén nem is lesz kedved haza jönni :)) ...már csak 24nap ;)

Dinc 2008.09.05. 10:56:30

Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-)
Rám is már rámférne egy hajvágás, kb másfél éve voltam utoljára fodrásznál.

Most épp a sebeimet nyalogatom, mert már negyedszerre búcsúztam el tőle, úgy hogy majdnem 1 évig nem látom. Gyilkos ez az érzés, és nem lehet megszokni.


süti beállítások módosítása