Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

Uj lakotars

2008.09.08. 10:25 - chavala

Sziasztok! Penteken uj lakotarsat kaptam. :) Hogy fokozzam az izgalmakat: egy OLASZ FIU! :)....essss...ennyi volt a fokozas. Szoval egy nagyon aranyos olasz fiu, Antonio, aki szerintem ugyan ugy, mint en a FIUKAT SZERETI.:-P Persze nem biztos, mert nem kerdeztem meg, de a kinezetebol, mozdulataibol, beszedebol es rendmaniajabol erre kovetkeztetek. Raadasul dizajnernek tanul. Amugy mar ismertem, mert julius vegen ment el innen. O is gyakorlaton volt itt. Most visszajott, hogy befejezze a szakdolgozatat, es szeretne egy fel evet itt maradni, es itt dolgozni a CEMER-nel. Majd ma derul ki, hogy akad-e neki itt munka. Tehat nem vagyok egyedul, es igy mar nem kell felnem estenkent. Mondjuk valami miatt meg igy sem alszom jol, tobbszor felkelek estenkent, es nehezen alszom el...

Amugy most jott el nalam az a pillanat, hogy nagyon jo itt, es hogy nem akarok hazamenni! :) Jo, persze azert anyukamekhoz es Gaborhoz, meg hozzatok haza akarok menni, de ugy Magyarorszaghoz nincs kedvem...a depis emberekhez,a tomeghez meg ami ezzel jar. Nagyon jo itt minden es itt akarok elni!:) Most hetvegen Malagaban voltam ismet strandolni. Nagyon jo volt. Vasarolgattam is ilyen aprobb dolgokat. Es mar most nagyon hianyzik minden! Ugyhogy igyekszem kihasznalni a hatralevo idot, ami meg hatra van. A maradek hetvegeken mar csak Malagaba fogok menni, hogy jo barna legyek.:-P Ott mar ismernek is a partrol a napagyas fiuk, es a hostalbol a bacsik. Nagyon aranyosak! Ram nem nagyon szoktak emlekezni az emberek, de itt meg ez is mashogy van!:)

Ettol a hettol mar 9-15ig es 17-19ig vagyok bent a munkahelyen, ugyhogy meg gyorsabban fognak telni a napok.:))) Mar csak 20 csokiszeletem van!!! Jah, es most kaptam jo sok munkat is, kell forditanom faiparral kapcsolatos szavakat...eleg nehez:-S, meg telefonon tartom a kapcsolatot a magyarokkal, akik majd oktoberben jonnek ide 8 hetre, plusz meg a projektemet is csinalgatom. Ugyhogy beindult a gepezet.:) Megyek is dolgozni. Pusziii!

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr24653456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinc 2008.09.10. 12:50:16

Hanyadikán is jössz haza? 27-én vagy 28-án?

chavala 2008.09.10. 13:22:32

Szept. 28-an keso este erek haza. Egyre kozeledik a NAGY NAP!:-D Juppiii!

Ágota 2008.09.11. 14:41:11

És másnap meg már jössz táncra ugye??? :)
És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :)
...már csak 17 nap! ;)
pusssz


süti beállítások módosítása