Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

Hetvege Malagaban

2008.06.30. 14:25 - chavala

Hali!

A hetvegen elmenetem Malagaba, hogy legyen valami szinem is.:) A 11 oras busszal mentem, ami 12:30-ra ert oda. Ott segitseggel eljutottam ahhoz a hotelhez, amit mar elore kineztem a neten. Volt szabad szobajuk, ugyhogy ott szalltam meg. 42 euro volt egy ejszakara, ami vegulis nem olyan veszes egy hetvegere. A part 10 percre volt gyalog a hoteltol, es az ut egy szubtropusi parkon vezetett keresztul, ami nagyon erdekes volt.:) De meg a part elott elmentem ebedelni...nem fogjatok kitalalni, hogy mit.:) Sultkrumplit a mekiben!:) Utana jollakottan mentem a partra, olyan 2-re ertem oda. Ott bereltem egy napozoagyat es egy napernyot, nehogy nagyon megegjek...es atadtam magam a nap sugarainak. A vizbe nem mentem bele, mert feltem otthagyni egyedul a cuccaimat...majd legkozelebb. Amugy kicsit meg igy is megegett az arcom, de semmi komoly.

Aztan este neteztem onnan vegre annyit, amennyit akartam es beszeltem egy csomot a szuleimmel, meg Gaborral.:) Lattam a Majkit is kameran keresztul.:)

Nagyon hianyzik meg mindig mindenki!!!

Vasarnap jottem vissza. Este elmentem a bar Lucas-ba, mert ott van egy nagy kivetito es ott neztuk a meccset a tobbiekkel. Volt nagy dinom danom mikor nyertek a spanyolok.:) Mindenki beszallt a kocsijaba, es a spanyol zaszlot lengetve es dudalva jartak az utcakat egeszen ejfelig. Nagyon jo volt!

Most meg mar ujra dolgozom. Amit eddig csinaltam arra megkaptam a visszajelzest, hogy JO!:))) Ennek nagyon orulok. De meg sok mindent kell csinalnom.

Na, megyek is, nehogy bezarjanak veletlen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr62546053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinc 2008.06.30. 16:15:40

A malagai hotel nevét és címét, nehogy kidobd!!! Ha jó volt, odamegyek én is. :-)
Tök jó lehetett Spanyolországbn nézni az EB döntőt!!! A spanyolok amúgy is értenek a hangulatkeltéshez!!! :-)
Pusszantalak!
Megyek dolgozni!

chavala 2008.07.01. 14:06:02

Nem dobtam ki.:) Amugy nagyon sok kis hotel van meg ott a kornyeken, ugyhogy lesz mibol valogatni...ha nem lesz mind foglalt.
Jo volt itt nezni a dontot, mar ezert is megerte kijonni.:) Szuper lazak a spanyolok, es nagyon vidamak.
Na..en is megyek dolgozni. Puszi!


süti beállítások módosítása