Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

hetfo, kedd

2008.07.02. 14:18 - chavala

Hetfon ujra munkaba alltam. Vegre tudtam beszelni azzal a novel, aki felugyel engem, es kicsit jobban tisztazodott, hogy mit kell csinalnom..sot amit eddig csinaltam kiderult, hogy jo.:) Ugyhogy orultem magamnak. Amugy a hetfoi nap eleg unalmas volt munka szempontjabol, de kozben msn-eztem, igy nem volt olyan veszes.:-P  Delutan akkora zuhi volt itt a faluban, hogy csak na. Olyan nagy cseppekben kezdett esni az eso, hogy szabalyosan fajt, amikor ram esett. En pont akkor mentem internetezni, ugyhogy ott veszeltem at az esot, ami kb. 30 percig tartott. Nagyon sok eso esett, es a levego is lehult kicsit.

Kedden mar jobb volt a munka, vagyis tobb mindent csinaltam.:) Aznap megjavitottak a zuhanyfejemet is, mert rossz volt es nem lehetett furdeni. Most egy nagyon szuper, tobb allasu zuhanyfejem van.:) Jajjj..es vegre tudtam beszelni Gaborral msn-en, vagyis lattam ot webkameran keresztul is, ami nagyon jo volt!!!:)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr40549641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinc 2008.07.03. 14:12:09

Vízilabda eb lesz Malagában júli 4-től 13-ig. Ott a helyed. Szurkolni kell a magyar fiúknak! :-)

Ágota 2008.07.03. 22:20:49

Malagai hétvége, de izgi! :) Úhh milyen szép színed lesz mire visszatérsz közénk :)
Örülök a munkahelyi sikereidnek! :) Csak így tovább ügyeskedve! ;)
Jaajj képzeld ma napon véget ért második féléves másfél hónapos vizsgaidőszakom, 11vizsgával :) ááááhh végre nyáááár és sunshine :) éééés ami a legfontosabb végre alhatok jóóó sokat :) De nagyon szivatás volt a számvitel is...volt, hogy nem is adtak pontot jó könyvelésre, miután rákérdeztem adtak még rá és elméletnél a fogalom meghatározásnál csak azért nem kaptam egy db pontot se egyiknél, mert nem volt szakszerűen megfogalmazva, habár a tartalom tükrözte a lényeget, így 3pont híjján mehetek szeptemberben vizsgakurzusra :( Ááááhhhh de ha akkoris megcsinálom! még ha megzakkanok addigrais :D
Most tök furcsa lesz, hogy nem kell tanulni :D már egész hozzászokatam...
Húúhh mindjárt 2hete vagy kint :) telnek a napok. És ezen a hétvégén utazik haza a lakótársad? És utánna egyedül leszel a lakásban? én de utálok egyedül lenni a lakásban :S
Kitartást Neked és vigyázz magadra! cukros bácsitól nem elfogadni sült krumplit :D
puussza


süti beállítások módosítása