Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

Hetvege Cordobaban

2008.07.07. 13:21 - chavala

Ezen a hetvegen elmentem Cordobaba. Az ut 2 ora volt busszal, de csak azert, mert tobb kis faluban megallt. Amikor megerkeztem az elso dolgom egy turista informacio felkeresese volt, ami nem volt nehez, mert ott volt a kozelben. Ott kertem egy terkepet Cordobarol, es megkerestem a Hotelt, amit megint netrol neztem ki elore. Most 30 euro volt egy ejszaka, reggelivel egyutt. Nagyon jo ar!:) Lepakoltam a szobaban es belevetettem magam a vasarlasba.:) Mar nagyon hianyzott! Elmentem a Corte Ingles-be, ami itt Spanyolorszagban egy nagyon hires bevasarlocenter. Utana meg a setalo utcakban nezelodtem. Vettem is ket nadragot, ket trening gatyat (rovidet), 2 polot meg egy hosszu ujju kardigant.:)

Este elmentem a Juderia-ba (zsido negyed) es ott setalgattam kicsit, hogy ha masnap megyek akkor mar ugy nagyjabol tudjam, hogy merre kell menni az erdekesebb dolgokhoz. Aztan visszamentem a hotelbe pihenni. Nagyon meleg volt. Este 6-kor meg 41 fok volt, de en elveztem.:)

Vasarnap osszepakoltam a cuccaimat es nagy reszet ott hagyhattam a hotelban, amig jarkaltam. Elmentem megnezni a Mezquita-t. Nagyon szep, es a harangjai de. 15 percenkent megszolalnak, es nagyon hangosak es iszonyatosan jo hallgatni. Bentrol is megneztem a mecsetet, nagyon szep volt az is. De ami meg ennel is jobban megfogott, az az Alcazar volt, pontosabban annak a kertje. Hat az valami csodalatos. Meglattam es kb. foldbe gyokerezett a labam. Alig varom, hogy anyukameknak is megmutassam.

Ezek utan beultem egy kis etterembe es ettem papas bravas-t, ami isteni volt.:)

Este 6 korul ertem haza. Utana mentem beszelni Gaborral, meg anyukammal Skype-on keresztul. Es oszinten bevallom, utana nagyon szarul lettem. :( Olyan egyedul ereztem magam, es nagyon szomoru lettem. Hianyoznak Nagyon!!! Olyan nehez azert itt teljesen egyedul. Az at sem tudja erezni, hogy milyen erzes aki nem eli at. Remelem, hogy ez a tegnapi volt a melypont, es ezutan mar csak jobb lesz minden, es csak ugy elszall ez a par honap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr85557167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.07.07. 19:09:27

Jujj de jó olvasni erről a sok szép helyről :) egyszer majd én is kijutok oda és megnézek mindent, vagy legalábbis a nagyját annak a sok szépségnek :)
Gondolom milyen rossz Neked egyedül, büszke is vagyok Rád, amiért volt bátorságod egyedül elvállalani ezt nagy utazást. De ha nagyon egyedül érzed magad, akkor gondolj a sok bolondos táncórára :) ...meg a cicagatyás srácra, akit én nem láttam az első táncóráján :) Jujj tényleg, képzeld nem lesz tánc most nyáron :( túl kevesen voltunk. Azért hiányzik ám a tánc, meg a társaságotok és a sok csacsogás, hülyülés. Ha visszajössz pótolni kell ám! ;) :)
Kitartást kívánok Neked és küldök sok pozitív energiát a rossz-nehéz pillanatokhoz...nah meg egy hatalmas ölelést! :) :*

Dinc 2008.07.08. 14:17:16

Hello! Hisz már 2 hét el is telt! Mindjárt vége :-)
Az a jó, hogy mire megyek, te mindent felfedezel, és a felfedezéssel már nem kell annyit foglalkoznom. Így többet tudunk majd együtt lenni, meg az esélye is kevesebb, hogy elkeveredek valahol. :-)

chavala 2008.07.09. 09:44:39

Agota!
Koszike a biztato szavakat!:) Nekem is nagyon hianyzik a tanc, meg a csapat!!! Nemsokara elkezdhetsz gyurni a tanctaborra.:) Biztos nagyon jo lesz, mar csak a hely miatt is ahova mentek. Remelem majd tenyleg be tudjuk potolni az elmaradt orakat...majd adsz nekem kulon orakat, ugyis hiperaktiv vagy!:-P Puszi!


süti beállítások módosítása