Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

Lassan eltelik meg egy het! :)

2008.07.11. 12:42 - chavala

Szerencsere mar pentek van. :) Ez a het nem volt valami izgalmas, ami a munkat illeti. Az koordinatorom ram se nezett, ugyhogy kb. semmit sem csinaltam, csak neteztem, meg olvasgattam a ceg honlapjat, meg nezegettem a szakdolgozati temakat, hogy mirol irhatnek majd. Legalabb az nagyjabol mar meg is van. :) De nem valami jo, hogy unatkozom...egyedul ulok egy irodaban egesz nap, es unatkozom...ha eppen nem beszelek valakivel MSN-en.:-P Remelem a kov. het izgalmasabb lesz, es akkor meg gyorsabban el fog telni, mert utana mar jonnek a szuleim!!!! :)))))))) Jujjj...mar nagyon varom Oket! Olyan jo lesz megmutatni nekik, hogy hol lakom, es hogy hogy elek. Bar nem sokat leszunk itt, mert megyunk majd csavarogni, korbejarni Andaluziat. :)

Hetvegen megyek Malagaba. Muszaj barnulnom is egy kicsit! :-P Ugyhogy szombat, vasarnap " Viva la Playa!":)

Pfuh...ma jo koran keltem (6:15-kor), mert egy hulye bogar ram hozta a fraszt. :-S  Csak annyit hallottam, hogy valami iszonyatosan hangosan el kezd ciripelni, mint a tucskok...hallgattam, es megallapitottam, hogy a konyhabol jon a hang. Persze mikor felkapcsoltam a villanyt es elindultam lefele, akkor abba hagyta. Akkor azt hittem, hogy megsem bentrol jott. Erre mire visszafekudtem, megint elkezdte..de nagyon hangos volt, ijesztoen. :( Lementem es mentem a hang utan..szerencsere megtalaltam..egy ronda nagy bogar volt, kitines...pfujjjjj... Fogtam a soprut, meg a lapatot es rasoportem..szerencsere nem ugrott el. Fogtam a lapatot, kivittem az utcara (kis pizsamaban, meg jo, hogy nem volt meg fent senki) es eldobtam..jah..a lapatot azert nem. Csak utana meg attol feltem, hogy majd megint visszamaszik..lehet meg kellett volna olni. Ajanlom neki, hogy ne jojjon vissza soha tobbe, amig en ott vagyok. Pfujjj...e rossz volt...utana mar nem is tudtam aludni.

Hat ennyi tortent.

Majd hetfon irok, hogy milyen barna lettem.:-P

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr80563651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinc 2008.07.11. 17:14:16

Nem szabad megölni az ismeretlen bogarakat!!! Jól tetted, hogy kiraktad!!! :-) Jó hétvégét!!!

Dinc 2008.07.13. 12:06:06

Itt van pár link, arra az esetre, ha megint unatkoznál a munkában:

www.honfoglalo.hu

www.kvizpart.hu

www.miniclip.com

www.startlapjatekok.hu

Pusszancs!



süti beállítások módosítása