Viki en España

Itt arról fogok írni, hogy hogyan telnek napjaim Spanyolországban...hogy viselem a változást, a kihívást és az egyedüllétet...Igyekszem a legjobbat kihozni ebből a 3 és fél hónapból!:)

Friss topikok

  • Ágota: Egyetértek! :) Itthon már lassan járvány van...körülöttem is egy csomóan betegek, beleszámítva en... (2008.09.26. 23:25) Elkezdodott a FERIA! Lassan megyek Haza!
  • angeltimi: Szija Viki:) Gyorsan kommentelek egyet mielött észre sem veszem és már otthon vagy!:)Végtelen dur... (2008.09.24. 17:11) ...esik eso karikara...
  • Ágota: Mááár csak 7nap!!! :) Ez volt az utolsó vasárnapod Spanyolországban, és jövő héten már repülsz is ... (2008.09.21. 19:36) Gyonyoru hetvege+ mi jon meg....:-P
  • Ágota: És másnap meg már jössz táncra ugye??? :) És hétvégén meg TABU!!! :D Juhuujj de várom!! :) ...már ... (2008.09.11. 14:41) Uj lakotars
  • Dinc: Ugye, hogy nem rossz ez a kinti élet? Tényleg jó lett a hajad :-) Rám is már rámférne egy hajvágás... (2008.09.05. 10:56) Uj kulso! :-P

Munkabol

2008.06.26. 11:43 - chavala

Most mar dolgozom.:) Azt a feladatot kaptam, hogy az EU-s programokon belul egy "Juventud en Accion" nevu programban kell talanom egy olyat, amire palyazhat a CEMER.

En legalabbis ezt vettem ki abbol, amit nekem elmagyarazott Araceli a koordinatorom. Remelem nem ertettem rosszul, es jol fogom teljesiteni a feladatot.

Emellett meg kell csinalnom egy adatbazist is valamilyen halozatrol...ezt meg pontositatnom kell, mert ezt tenyleg nem nagyon ertettem. Meg egy mar meglevo adatbazisbol kell keresnem olyan intezmenyeket, akikhez hasonlit a CEMER.

Azert nem tudtam megerteni pontosan, hogy mit kell csinalnom, mert Araceli olyan gyorsan mondta (sietnie kellett)...nagyon elfoglalt, mert most van a csucs. De majd kesobb tobb ideje lesz.

Szoval most a Juventud en Accion weblapjat tanulmanyozom, es keresek magyarorszagi hasonlo sulikat a CEMER-hez.

Amugy nagyon meleg van, amit en szeretek!!!:) Persze mindenhol nyomatjak a legkondit.

Tegnap elvittek a CEMER masik kozpontjaba, ahol a karpitozast csinaljak. Az egy masik kis faluban van Villa del Rio-ban. Nagyon jo volt, mert vegig mutattak, hogyan keszul egy karpitozott szek.

Aztan elmentunk ebedelni (ingyen volt nekem:)), ahol Gazpachot es Patatas Rellenast ettem.:)

Vegzosok voltak ott velunk, ugyhogy jo hangulatot csinaltak. Szerintem itt a fiuk sokkal kesobb ernek meg a magyarokhoz kepest is!

Ebed utan elmentunk egy masik butorgyarba, ahol szinten megmutattak, hogy keszulnek a butorok. Az is nagyon jo volt. Csak iszonyatosan meleg volt, es faraszto. Reggel 7:30-kor indultunk es este 19:30-ra ertunk haza.

Tegnap a lakotarsamekkal elmentunk moziba, Lucena-ba egy kozeli kis faluba. Megneztuk az Incidente-t (Esemeny), amit en mar masodszorra lattam.:S Nem volt mas film, ami pont akkor kezdodott volna. De azert vicces volt spanyolul is megnezni.

Most megyek vissza dolgozni.:)

Puszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://chavala.blog.hu/api/trackback/id/tr8540268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota 2008.06.26. 22:53:25

De jóóó! :)

És milyenek a kollégák? Kedvesek, segítőkészek?
Majd csinálj jó sok képet, hogy megnézhessük mi is hol dolgoztál. :)

Jujj képzeld el már csak egy hetem van hátra a vizsgaidőszakból :) már alig várom, hogy vége legyen. Éééés meg van a statom, 3as lett elsőre :)) és közpénzügyem is meglett :) igaz csak 2es, de ahhoz képest, hogy pont kihúztam azt tételt, amelyiket egyáltalán nem tudtam, tökéletes :) Úgyhogy verrri heepinessz vagyok mostan :)

Amúgy Anikó elküldte a linket, ahol meglehet tekinteni a Gálán készült képeket...naggyon jó, annyit nevettem azokon az átélt fejeken :)))

További kitartó munkálkodást a távolba! :)

Pusssz

Dinc 2008.06.27. 00:48:45

Halihó!

Na most elvesztettem a fonalat. Lakótársadékkal...? Szóval akkor nem csak 1 lánnyal laksz...? Na mind1. A lényeg, hogy zajlik az élet. A film amúgy jó? Nem mondd el a csattanót a végén! (Biztos van csattanó a végén) :-)
Hűűű, gondolom ott Spanyolorszában mindenki az eb meccset nézte. Tuti jó hangulat volt. Mi a városligetben néztük, és szurkoltunk a spanyoloknak. Bár nem értek a focihoz, de szerintem nem volt olyan jó meccs.

Puszillak!

Dinc 2008.06.29. 10:28:56

Hopp! Látod már 1 hét el is telt a 3 és fél hónapból! Pikk-pakk letelik az egész! :-)

chavala 2008.06.30. 12:00:39

De egy lannyal lakom egyutt, de a baratja is elunk tartott a moziba...ok amugy meg nem jarnak, de lehet lesz belole valami.:)
A film nekem nem tetszik, es masodszorra sem tetszett, de nem volt olan szornyu latni megegyszer.
Jaja..mindenki az EB-vel van elfoglalva..mindenhol ki van rakva a spanyol zaszlo.:) Amugy jo meccs volt nagyon az elodonto, izgalmas, sok helyzettel es gollal.

Amugy ez az egy het nem telt el olyan gyorsan szamomra...jo lassan se, de gyorsabban is telhetne az ido.:-P
De mar csak 24 nap es jonnek anyukamek!!!!!:))))
Aztan meg te!:)))

Na, megyek ugy csinalni, mintha dolgoznek.:)

ginaaaaa* 2008.07.18. 22:03:15

jajjjjjjj viki hiányzol már itten nekünk,vagyis nekem biztos ha haza jöttél valami zsír bulit beiktathatunk...érezddd jól magad amennyire csak tudod!!TOVÁBBI SZÉP NAPOT..és (jó munkát)
puszillak vigyázz magadraaaaa nagyon...


süti beállítások módosítása